چرا زنها گریه میکنند

پایان نامه
  • دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده زبانهای خارجی
  • نویسنده عظیم جابری دزفولی
  • استاد راهنما آنت آبکه
  • سال انتشار 1393
چکیده

رمان چرا زن ها گریه می کنند داستان پیردختری پانسیون دار به نام لوئیز لِر است که از تنها زیستن خسته شده و در آرزوی ازدواج است. سرانجام به لطف تابلوی گران قیمتی که از پدربزرگش به او به ارث رسیده میتواند توج? مرد جوانی را به نام اریک جلب کند. اما عشق اریک به تابلو از عشقش به زن پیشی میگیرد. برای مرد، رابطه اش با لوئیز در حضور تابلو است که معنا دارد. لوئیز تابلو را به شکلی ابلهانه از دست میدهد و، بدین ترتیب، ناخواسته اریک را به ورط? نابودی میکشاند.

منابع مشابه

پردازش سیگنال گریه نوزاد جهت تشخیص علت گریه

در پژوهش حاضر با استفاده از یک سطح آستانه روی انرژی سیگنال گریه در سطح فریم، قسمت های سکوت را از سیگنال گریه نوزاد شناسایی و حذف می کنیم. پس از استخراج ویژگی، آنها را می بایست به طبقه بندی کننده svm اعمال نماییم. جهت کاهش بُعد یا ویژگی معولاً از pca استفاده می شود. در پیاده سازی این پژوهش با محاسبه میانگین ویژگی های مستخرج از فریم های غیرسکوت، کاهش بُعد انجام شده است. کاهش حجم محاسبات و افزایش سرع...

15 صفحه اول

چرا اثبات؟

پروفسور رونده، استاد دانشگاه آلبرتای کانادا در رشتۀ ریاضی است. مقالات تخصصی وی بر اثرات متقابل آنالیز هارمونیک و آنالیز تابعی متمرکز است. مقالات عمومی رونده دربارۀ جنبه های فلسفی ریاضی نیز جالب توجه اند. از جمله مقالۀ حاضر که ضمن ارائۀ چند مثال، چرایی و چگونگی اثبات در ریاضی را شرح می دهد.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده زبانهای خارجی

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023